18 maj 2009

Måndag

Christian Wlatz - Wonderchild spelas på radio och nostalgin greppar tag i mig. Sjukt bra låt. Det var inte igår jag lyssnade på den här om jag så säger. Herregud, vilka tider.

Har varit duktig och gått hem från Oskar tidigare imorse, enbart för att den goda yoghurten med smak av Jordgubb/citronmeliss lockade väldigt mycket. Därför är jag nu nyäten, fullt påklädd och redo för skola(dans) även fast jag inte börjar förrens 12.20. Hade med andra ord kunnat sova tills..Nu?

Ikväll ska jag på streetworkshopen som Balettakademin håller i, vilket ska bli sjukt kul. Hoppas det inte är allt för mycket folk där, så det inte blir för trångt. Efter det har jag Jazzrep. igen till 21.00 så ikväll kommer jag vara slutkörd och stupa i soffan med förhoppningsvis lite träningsvärk som kryper fram lagomt tills imorgon.

Inga kommentarer: