7 maj 2009

Torsdag

Har tagit mig hela vägen hem efter en 2h- träning. Äter lite hårdbräd och försöker tagga inför träningen ikväll. Har köpt hudtejp till fötterna som jag ska prova för att se om den duger att dansa i. Köpte också de efterlängtade b.u.s krämerna så ikväll blir det till att ändå hudton.

Väntar på att mamma ska komma hem och börja laga mat. Själv är jag för okunnig så kan ej göra det utan hennes visdom bredvid mig. Köttfärsbiffar och potatis tror jag bestämt det blir. Ska tjocka nå så fruktansvärt.

I helgen, förutom Shout out night blir det Arfodans på dansmagasinet och även påbörja min gratisvecka på Inpuls. Troligtvis ska jag börja träna lite innan skolan, om jag vågar gå utan Elin. He he he.

Nu måste jag ringa mamma, är hungrig. Sedan ska jag tejpa fötterna.

Och juste, jag är ledig imorgon. Det var så det var.

Inga kommentarer: