13 maj 2009

Onsdag

Klippningen blev väldigt bra! Klippte tillbaks min gamla hederliga page som jag trivs så bra i. Mitt huvud är som skapt för en page. Det blev, denna gång, väldigt mycket kortare än vanligt men jag älskar det ändå. Anledningen till det är för att jag försökte klipap mig själv för typ en vecka sedan och det blev kort. Och hemskt. Ska nog aldrig mer göra om det, det var en av mina lite sämre idéer.

Igår på dansavslutningen fick jag en present av mina barn, ljuslyckta. Mycket vacker. Nu vill jag ha min lön också.

Dagen som varit har varit bra. Städade Oskars lägenhet från 20-årsfesten för en summa pengar och har tränat i 3 h. Fick veta att vi har närmare 5 extraträningar med Marica så det kommer bli mycket träning ändå framöver. Dock är det det bästa jag vet så vad kan jag göra mer än le?

Nu ska jag se SATC, det var någon dag sedan! Imorgon har jag ingen (!) träning och bara en dansföreställning att titta på. Hallelujah, nu kanske jag hinner tapetsera mitt rum!

Inga kommentarer: