26 maj 2009

Tisdag

Jag sitter och äter frukost i lugn och ro.Råkade just tappa ner smörkniven i yoghurttallriken och oskar inte gå och hämta en ny. Undrar hur jag ska kunna smöra nästa macka. Det är dagens tankar och funderingar än så länge.

Idag kommer inte mycket att ske må jag säga. Ska till skolan mellan 12.40-15.00 (lång dag idag) och sedan hem och diska och städa klart. Det tog stopp igår då jag satte mig vid datorn. Scenrep. senare ikväll också så det blir väl en hel del det. Kanske köper ny leukeplast- eller silk, om jag känner att det är det jag vill slösa mina pengar på idag. Hade hemskt gärna velat sitta i solen och mysa men det finns ingen att dela den stunden med. Tror inte jag ska sitta på Floras kulle (eller någon annanstans offentligt) ensam på en filt och låtsas tycka det är jättekul.

Nu ska jag hämta en ny smörkniv.

Inga kommentarer: