20 maj 2009

Onsdag

Idag har jag en fullspäckad dag, för en gångs skull. Fick en anledning att sminka mig och klä mig i jenas istället för mjukisbyxor. Jag ska först till Lärkan för årets modevisning, sedan möta upp Lena, umgås med henne till 18.00 för att då träna till 21.00. Vilken fantastisk dag, tycker ni inte? Måste dock gå hela vägen till Oskar och hämta ett par byxor som troligtvis ligger i hans tvättkorg.

Imorgon har jag en glassdejt med favorittjejerna Elin, Ellen, Jenny och Sara! Det var länge sedan jag umgicks med dem så jag rent utav längtar och funderar på att fira Elins 17-årsdag (vilket morgondagen betyder) med en riktigt stor glass. Tråkigt nog kommer jag nog få en aning ont i magen men det är det värt.

Nu kanske jag borde säga någonting till de män som är här och ska hämta vårat gamla köksbord. Min mamma är väldigt snäll och ska ge det till Röda korset. Förstår dock inte hur de kan vilja ha det, så fult är det.

Inga kommentarer: