10 maj 2009

Söndag

Helgen har varit överraskande, på många sätt. I fredags blev det inget Shout out night av konstiga anledningar. Mest för att Skaburbian var så sent. Istället blev det en oväntad fest hos Oskar eftersom Jonte fyllde år. Det blev en del folk, en del vin och en hel del sång. Jag kom på en väldigt bra, Henny och Linnea vet hur den går.

Igår åkte jag, Lena och Lena på Fyndmarknad. Hittade ett fint armband som jag inkasserade. Två varmkorvar köpte jag visst också. Efter det åkte vi hit och spacklade väggar i mitt rum, åt fruktansvärt god mat och åkte sedan till Måttsund med godis. Vi såg lite film som jag råkade sova till, gick en promenad och somnade sedan gott.

Idag ska jag äta något gott, se på SATC som jag lånade av B och sedan prova lite arfodans.

Hur var din helg? Ha det bra.

Inga kommentarer: