14 maj 2009

Torsdag

Har varit på föreställningar sedan 12.30 och det var bra. Bildspelet var väldigt fint men lite utdraget och dansföreställningen var väl godkänd med lite smågrejer som jag själv inte hade använt mig av, men jag skall ej klaga, det är inte lätta grejer det där.

Gick sedan och köpte hårfärg som jag måste färga min fula utväxtrand jag fick när Henny klippte mig. Haha, en brun liten rand längst ner, lovely. Nu är det bara plattången som saknas innan jag blir fulländad.

Innan färgningen ska jag och Elin på Inpuls och ta oss några pass. En poweryoga och en Aerobic, skönt! När jag inte har dansträningar gäller det att hålla igång, och roligt är det ju också! Efter det ska jag åka direkt till Oskar i Bälinge, vi ska vara där i helgen då hans familj är på dop i Stockholm. Dock ska jag träna imorgon och troligtvis vara med Linnea, sedan sälja fika på lördagmorgon mellan 09.00-14.00 och efter det umgås med Lena! Söndag har jag träning. Plötsligt blev helgen inte så lugn.

Inga kommentarer: