19 maj 2009

Tisdag

Det var grymt roligt på streetdancen igår. Kände att det var längesen jag dansade det och hej vad jag gillar det. Har 2 till workshoper i street att se fram emot innom de närmaste 2 veckorna så det blir awsome. Dessutom ska jag på dansföreställning ikväll vilket också ska bli ett nöje.

Började titta i min kalender igår och insåg att det är 3 ½ vecka, 16 skoldagar kvar av denna termin. Det betyder 16 dagar till sommarlov, värme, ledighet. Jag blir alldeles till mig, det är detta jag har längtat till sedan vi började skolan i höstas. Det går inte riktigt att förstå att det är ett helt läsår sedan jag slutade entreprenör och började om 1an. Jag saknar enp och gillar estetiska. Fortfarande kluven och vill inte tänka på det. Det är jag i ett nötskal att aldrig kunna bestämma mig och vara nöjd.

Hejdå.

Inga kommentarer: