21 maj 2009

Onsdagnatt

En kväll med träning och stjärnorna är över. Var tidigare idag och tittade på Mode & designs modevisning som anordnas varje år, den var bra, bättre än förra året. Sedan gick jag och Lena en sväng på stan coh fönstershoppade något så jävulskt. Lena tog 16.45bussen hem och jag började förbereda mig för träning. Fick väldigt bra nyheter av Marika då jag kom till dansmagasinet och blev på allmänt bra humör. Planer inför höstens dans ser lovande ut måste jag säga.

Nu sitter jag och småkikar på Medium och funderar starkt på att lägga mig i sängen för att sova fetskönt. Imorgon ska jag träffa Ellen, Jenny, Sara och Elin för att fira Elins 17-årsdag en sväng, sedan umgås med Linnea och förhoppningsvis Carro! Det var vad vi bestämde förra veckan och jag hoppas verkligen det blir av. På fredag ska jag fika med Emelie och sedan tjilla till söndag, då jag har helgrep. inför Narnia, det är föreställning nästa helg!

Inga kommentarer: