26 maj 2009

Tisdag

Dagen har sprungit på riktigt snabbt. Efter skolan kom Elin förbi till detta än så länge råtthål och åt lite spagetti med mig. Hade givetvis bjudit henne på min goda tacosköttfärs också om hon inte varit vegitarian! Hon gick miste om en god portion om man säger så. Diskade sedan ett berg av disk, vek mina kläder så de ser lite mer välvårdade ut, bokade tvättstuga till imorgon och packade upp 2 (!) lådor som jag insåg inte behövde ligga i lådor. Efter det åkte jag till kulturens hus, då var klockan 19.00. Kom hem 22.30. Det var en lång lång väntan men ett väldigt tagg då det väl var dags för vårat riktiga rep. Damn, jag hoppas det blir bra. Ska sy varjbenen imorgon.

Vad jag också ska göra i morgon är prata med min idrottslärare. Hon kan fan inte komma och ge mig frånvaro på lektioner jag inte ska gå på. Dum dum kvinna. Funderar på att slå henne med ett tennisracket. Efter det ska jag kanske fika med Emelie, om det blir. Har inte hört av henne på ett tag så måste göra det snabbt. Har även scenrep. imorgon, två stycken.

Nu, försöka sova. Kanske titta på lite Stockholm live. Hahahahah

Inga kommentarer: