30 december 2009

Sömnlös natt

Varför kan jag inte sova? Jag är inte ens lite lite trött. Jag som alltid brukar kunna somna, var som helst och när som helst. Dessutom ska jag upp 09.00 för att åka till Finland, Alko och inhandla lite sån där saft. Tur att jag slipper köra (nej jag har inte körkort ännu), kan koncentrera mig på sovandet. Hoppas bara ingen ser mig då jag sover, har tendens att typ dreggla och framhäva en fin dubbelhaka.

I övermorgon, torsdag, är det sista dagen på året. 365 dagar sedan det var nyårsafton sist och jag minns det som om det var igår. Tiden går verkligen skrämmande snabbt, jag är typ rädd att jag ska fylla 90 imorgon och sedan dö av ålder. Eller ännu värre, fylla kanske 23 och dö i en bilolycka. Damn, då dör jag ju verkligen i morgon.

På riktigt så börjar nyårsaftonen med att jag och Ellen ska förbereda och förfesta innan förfesten (med matlagning och spotify). Sen middag och förfest nr 2 (jag ska ta med sallad ok). Efter den är det några timmar som är blanka där för mig. Får ställa mig i Cleokön klockan 19.00 tror jag. Love it. Förhoppningsvis dyker någonting upp. Eller?

Fan, mitt nyår kommer ju suga.

1 kommentar:

L sa...

nyår suger ju alltid, just face it!