1 januari 2010

1 Januari 10

2010 hörrni, vad säger man? Det nya året firades in ordentligt igår måste jag säga. Middagen hos Ellen var fruktansvärt god, till och med havscocktailen med räkor (som jag vanligtvis inte äter). När jag och Linnea sedan anlände till Alex brors lägga var det fett med härliga tjejer där som jag mycket tycka om. Där fastställde vi förferren hos mig på tisdag, den kommer blow your mind alltså. När sedan tolvslaget var över löpte jag till Cleo och mötte Elin. OCH VILKET PARTY! Jag älskar att jag åkte dit och jag älskar att Elin var med mig där, vi var ju festen om man så säger.

Ikväll blir det byabesök med massor av ta-igen-tid, mycket välbehövligt. Anar att, trots chipstryckningen jag och Elin nyss gick igenom, någon godis eller två kommer slinka ner i bellyn, det gillar vi ändå. Idag är en sån dag som man får äta vad man hur, hur mycket man vill.

Inga kommentarer: