15 januari 2010

Hej det var ett tag sen är allt bra?

Fett inatkitv vecka på bloggen. Det som har hänt är inte mycket alls, har kommit igång med KUHI-föreställningen och herregud vad bra det blir. Ingen kommer, som vanligt, slå oss, hehehehhe. Det enda jag just nu kan avslöja är att jag kommer spela Göran. En medelålders ungkarl som är småkär i Monica.

I övrig har mina ögon kliat nästan oavbrutet sedan måndagmorgon. Vissa dagar har jag även vaknat upp med igenklibbade ögonlock, fett mysigt ändå. Jag vet att du vill vara jag och jag vet att du vill ha mina ögon.

Ikväll och resten av helgen blir det himla lugnt och himla skönt är väl det. Jag är inte ens lite sugen på någonting som heter härja eller alkohol eller cleo osv, ni hajar. Därför köpte jag godis till mig och Lena för någon timma sedan och tråkigt för mig så är det bara hennes del som är kvar. För hennes eget bästa är det ju bra om hon anländer snarast så det finns någonting kvar.

Inga kommentarer: