10 januari 2010

Mellansnack

Snart börjar Johan Falk - GSI. Tror jag ska se den, det finns som sagt inte särskillt mycket att göra. På något sätt känns det som om jag hellre hade umgåtts med någon och kanske varit social såhär sista lovdagen men det lär inte hända, sitter redan i nattkläder redo att sova. Hoppas bara jag somnar inatt.

En kopp the har slunkit ner i bellyn så nu blir det kanske en till snart, trots att det inte var så gott. Smaken var himla fin men själva märket på théet var värdelöst så de tappade just in kund. Börjar förstå varför det var så billigt. Därför kanske det blir lite kastrullpoppade popcorn istället? Och thé, tillsammans kanske.

Efter imorgon (skolan menar jag såkalrt nivet) kommer jag vara sjukt död jäkul. Kan någon bara muntra upp mig lite tack? Jag verkar vara den som har mest ångest över dethär med att gå ut 8.00 och gå till SKOLAN.

Inga kommentarer: