29 januari 2010

Dålig hårdag

Jaaaja jag är kass på att blogga. Hos läkaren visade det sig att jag var allergisk mot någonting luftburet så nu måste jag dit IGEN och göra ett pricktest, den 15e februari(!).

Ikväll är det dags för partey med Jenny, Elin, Fernanda, Sara och Agnes (plus 6 brudar som jag inte känner till). Vi ska röja på fucking Cleo och typ ja, ni vet sånt där man gör. Super? Är fruktansvärt taggad om man bortser från mitt misslyckade försök till att locka mitt ack så raka hår. Det blev hej 90-talet och gick inte att platta ut. Kuk är det enda rätta ordet just nu. Meeen jag fixade någon slags beachfrilla så nu får den vara så. Tar med mig snoddar och klämmor om jag skäms allt för mycket.

Oj, dags att måla naglarna. LILA!!! Bra hej

1 kommentar:

Johanna sa...

HAHA! Beachfrilla lät roligt.