7 januari 2010

De senaste dagarna

Okej det är torsdag. Det innebär att det är typ 3 lediga dagar kvar av jullovet. Vad handlar det om lixom, det var ju nyss 4 veckor kvar till lovet skulle alls börja? Fett skönt är det dock att det nu bara är 1 termin kvar, sedan är andra året på fina lärkan över.

Dagarna som varit sedan sist har varit pretty händelserika. Ett exempel är tisdagen, som bjöd på ett hejdundrande kalas hemma hos mig som sedan följdes av ett inte allt för roligt Grace. Nu ska jag inte överdriva och säga att det var rent utav tråkigt men det var illa gorilla-musik och lite för mycket av det här "bara dansgolv"-stuket. Jag vet inte, jag gillar som Cleos soffor (sittplatser).

De få, men ack så värdefulla, dagar som är kvar innan klockan ringer på måndagmorgon har jag inte planerat alls. Blev erbjuden ett tränignspass imorgon men jag vet inte, ska jag? Det känns som lika att slappa de 3 dagar som är kvar då jag ändå inte varit särskillt aktiv under lovets tidigare gång. Helgen hoppas jag blir händelserik dock, hallå det är snart skola igen vi måste ta vara på den sista helgen kom igen då.

Inga kommentarer: