15 december 2009

Bara tisdag

Jag var badass och SKET i att plugga. Nu vet jag inte när och hur jag ska hinna göra den. Det är dock ett annat problem som jag inte give a fuck in just nu.

Istället äter jag en (okej två, men ena är uppäten) macka bara för att det såg himla gott ut. Borde koka lite thé också men jag orkar som inte. Det är ändå läggdags vilken sekund som helst. Eller? Har ju faktsikt (!) sovmorgon till hela 09.45 imorgon, då vi ska se film på engelskan. Hatar att vi gör det bara för att hon inte har något annat att göra med oss.

Efter skolan är det Linneatime! Igen, vi har börjat ta tag i detta nu vilket gör mig VÄLDIGT glad. Vi har massor att ta igen (hahahahaha) fast vi gjorde det igår en stund också.

Nu ska jag väl bädda rent i sängen hjärta.

1 kommentar:

Linnea sa...

MIG MED! Synd bara att jag kom till dig, hetsåt och typ halvsov i din soffa. Haha, jag var roligaste sällskapet någonsin. Eller det var nog tvärtom? :D