23 december 2009

Dagen före julafton

Varför har jag verkligen börjat suga på att blogga? Ingen vet, ok.

Sedan sist, i söndags alltså, har jag hunnit få jullov, shoppa så att jag snart har slut lön (kuk) och myst med Lenax2. Jag har även varit så duktig att jag lyckats äta godis varje dag sedan i fredags. Känns rätt bra ändå, nat.

Resten av denna dag ska spenderas i soffan, alternativt i mitt rum. Tänker inte gå utanför dörren mer idag, orkar inte. Jag känner att jag behöver vila lite, från lovet. Eller? Slöhet, ok. Behöver fixa lite inför morgondagen, som jag förövrigt ska bära mjukisbyxor, tjocktröja och tjocksockar på. Ska inte heller sminka mig, fixa håret eller något sånt där annat som många tycker att jag borde (p.ga att det är just julafton). Det känns bara jobbigt, onödigt. Julen är ju ändå så överskattad. Maten kanske är det enda som är värt att älska. Nu ska jag sluta klaga och kanske se lite that 70's show.

Inga kommentarer: