15 december 2009

Lovet smyger sig på

Kära tisdagar. Slutade redan 10.30 så det var ju väldigt underbart. Stannade dock på skolan till 12.30 p. ga. lite olika anledningar. Sedan jag kom hem har jag städat och möblerat/möblerat tillbaks mitt rum, det blev så fult då jag försökte placera allting på något annat ställe än där det stod. Bestämde mig istället för att ta upp en garderob från förrådet så det är mitt nästa projekt.

Tänk att det snart är jullov, på riktigt. Jag kan nästan inte fatta att halva detta skolår redan har gått. Nu är det bara den lite roligare halvan kvar, bortsett från de natinella proven som väntar lite längre fram. Vi kommer starta vårterminen med KUHI-projektet som jag så länge längtat till. Det är till denna jag skrivit min rapport, egentligen. Det tänker man bara inte på under tiden man gör den. Men först lite lov, tack och lov (fyndigt).

Nu ska jag ta tag i det allra sista plugget för veckan (och året), svenskauppgift om Shakespeares Othello.

Inga kommentarer: