28 december 2009

Shopping hjärta

Julrean går ju inte att inte gå på. Tråkigt nog tror jag inte att allt jag hadlade var på nedsatt pris, damn. Kanske blir en favorit i repris - lämna tillbaks då jag använt. HEHE, det är en rätt bra plan som jag använt mig av tidigare men denna gång vet jag helt ärligt inte, gillade som denna tröja. FAST om jag lämnar igen den efter nyår, då kan jag köpe fin-jävla-klänningen till den 5e. Hm, vilket dilemma jag lever i.

Jag inhandlade i alla fall ett par svarta jeans, en svartglittrig tröja, ett armband, örhängen och 3 ringar. Mycket nöjd hest eftersom jag aldrig annars köper smycken. Har fått in det nu, att det faktiskt är kul att handla sånt också. Nästa steg är att sluta hata att köpa underkläder och smink.

1 kommentar:

öhlolgissa sa...

MEN AMANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU SA DÅ ALDRIG ATT DU DU KÖPTE SMYCKEN OCKSÅ. IDIOT