1 december 2009

En helt vanlig tisdag

Jävla skitrapport. Vad är det för mening med denna? Kommer jag vara mer insatt i det nästa år än vad jag är nu? Don't think so. Jag hatar skolan. Har faktiskt läst en hel bok om Irak dock, bara 1 kvar att läsa till torsdag.

Blev less idag då jag hade gått hela vägen till Dansmagasinet i kylan och sedan var träningen inställd. Motherfucker vad less jag blev. Hade alltså kunnat ligga hemma under mitt täcke och tittat på tv, precis som jag och Frida gjorde tidigare idag. Hon somnade på min rumpa och jag på en kudde.

Nu ska jag typ gå ut mina skor, det lär behövas, nyår närmar sig god damnit. Har panik över vad jag ska ha för kläder. Vet precis vad jag vill ha men vet inte om det kommer ta slut innan jag kan köpa det. Säkert kommer det, med min vanliga tur.

Inga kommentarer: