30 november 2009

Jag är tillbaks

Jajaaaa, jag har inte bloggat på flera dagar. Har inte haft något särskillt att blogga om, eller?

Min helg har varit mysig. I fredags umgicks jag, Ellen, Elin, Jenny, Frida och lite Maja en stund på kvällskvisten men jag var hemskt trött så jag åkte hem och däckade snabbt. Lördagen som vi så länge väntat på var lite av en besvikelse. Eller egentligen kan man väl säga att vi hade för höga förväntningar, för det var faktiskt trevligt, förutom att vi trodde det var någon slags galapremiär, vilket det inte var. Det var ju som sagt ett vanligt cleo, med en modevisning.

Idag började jag jobba med min KUHI-rapport. Det gick inte så bra måste jag säga, väldigt svårt att komma igång. Det finns så mycket om USA i Irak. Någon som är eller känner en expert kring det ämnet?

Har även sovit hela eftermiddagen sedan Ellen åkte till skolan så jag är inte särskillt pepp på att lägga mig riktigt ännu. Måste jag mamma? Och även fast jag har ätit jättemycket kladdkaka, plus allt annat som man äter under en dag så vill jag fortfarande ha en hårdbrödsmacka med KAVIAR på. Muuuummmssss. Ska nog ta en, orkar inte bry mig om jag snart kommer kunna medverka i Sveriges Biggest looser, det är typ värt det.

Bilder från helgen kommer då Elin lägger upp dem så jag kan sno. HerrÅ

Inga kommentarer: