7 november 2009

Lite lördagsmys

Hehehe, jag surfar på 2 datorer, Samtidigt. Min mamma sitter tillsammans med sällskap och spelar lite lördagspoker på svenskaspel och behövde då den vanliga uppkopplingen så jag fick ta två mobila, två datorer och göra lite på varje så att det ska slippa ta sån tid. Gud vad jag känner mig proffsig just nu.

Har umgåtts med Linnea en stund på kvällskvisten och det visade sig att Maria även ville följa med, sjukt trevligt måste jag säga. Det är så sällan jag träffar gamla klasskompisar, mycket mer sällan än vad det borde vara. Tänk då att det är väldigt sällan jag träffar Linnea också. Damn it.

Vet inte riktigt vad som händer resten av kvällen men hallå, det är lördag! Jag tänker inte (även om jag är trött och lätt hade somnat om jag försökte) gå och sova för det känns bara patetiskt...Det kommer säkert sluta med att jag får läsa en bok i min ensamhet. Pluggade fan nyss körkortsteori, på en lördag.

Inga kommentarer: