12 november 2009

god eftermiddag,

Åhgud, vad jag är trött. Jag somnade nyss sittandes i soffan med datorn i famnen. Vaknade tio minuter senare och la mig i soffan. Powernappade i en halvtimma men det verkar inte ha hjälpt det minsta.

Nu ska jag snart gå in till stan tror jag, måste fönstershoppa lite. Det kanske är en rätt dålig idé egentligen men jag har verkligen hittat en klänning jag vill ha på nyår. Vet även vilka skor jag vill köpa och vilken ny frisyr jag vill klippa. Senare ikväll har jag också träning sist men inte minst avslutar jag dagen med bio, som jag förhoppningsvis inte kommer somna till.

Och imorgon är det äntligen fredag. Även fast jag bara gått skola på riktigt onsdag, torsdag och nu fredag så känns denna vecka lite tung, om inte tyngre än vilken annan vecka som helst. Hur som helst kommer jag troligtvis fira in helgen med en liten trevlig utgång tillsammsn med Julia och Moa. Vi är de tre enda kvinnorna som fortfarande är någolunda pepp på Kafelino, det är ju gratis förfan!

Inga kommentarer: