7 november 2009

Öppet hus på skolan

Det blev inte att färga håret igårkväll, det blir nog idag istället. Före det ska jag på det ack så välkända öppet hus på skolan. Skjut mig i huvudet vad otaggad jag är på att visa lite osynkade danser för blivande 1or. Förlåt alla, men jag tror det är större risk att vi skärmmer iväg dem :(

Förutom att f'ärga håret senare ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Är fortfarande lite sjuk så egentligen borde jag vila men det är ju så jävla tråkigt. Vem har bestämt att vila ska var abra för kroppen då det är mycket roligare att hitta på något busigt? Typ som att göra snöänglar osv, som är mycket passande just idag.

Låt mig bara avsluta med: jag avskyr verkligen vintern. Välkommen.

1 kommentar:

L sa...

1. så sa du inte igår, då ville du minsann vila ;)
2. vill DU göra snöänglar? :O jag är på.