10 november 2009

Dagens face

Det visade sig att jag bara hade 3 skoldagar denna vecka. Tråkigt nog visste jag inte det, utan gick till skolan 09.15 och satt i en halv timma för att få veta att vår lärare var sjuk. MEN fortfarande 3 skoldagar. Så nu sitter jag här i min sköna soffa med en kudde bakom huvudet och en filt på mina ben, helt utan sysselsättning. Tänkte därför att ni ska få en dagens face av mig. Jag känner att jag inte är tjejen med kollen som lägger upp mina outfits, nejnej. Jag är tjejen som gärna förvränger/wrapar mitt (eller andras) ansikte och visar upp det, fett bra att någon gör det lixom.. Hehehehe..

Här är alltså facet jag vill visa idag, får väl se hur många dagar detta kommer ske egentligen. Frida är i alla fall tjejen på bilden och hon var så värd att läggas upp idag. Hahahahahahaha

Inga kommentarer: