19 november 2009

Framtidsdrömmar

Ah, Julia berättade idag att det är redan nästa helg Makeup store-visningen är på cleo så tagget blev ett faktum! Drinkblandning m.ha shaker och drinkbok, lösögonfamsar, kläd- och sminkutbyten och en fet spotifylista. Fick med Linnea, Fernanda och förhoppningsvis Sara, ännu mer fett!

Började även prata med Linnea om Berlin. Jag är för det förslaget. Även för att åka dit och jobba hela sommaren, hur det nu ska gå till! Utan några som helst tyskakunskaper osv. tror jag ändå det hade fungerat. Fan, jag kom just på att jag måste göra något vettigt av min sommar detta år! Stockholm? Göteborg? Köpenhamn?

1 kommentar:

Linnea sa...

gillar detta inlägg, hehe. åh, lösögonfransar kanske man skulle testa! och hur gick det idag med inköpen? kanske inte borde fråga på bloggen meeeen nu blev det så. :D