26 november 2009

Torsdagkväll

Veckans absolut tyngsta dag är över och denna vecka gick den hyffsat snabbt faktiskt. Har hunnit sjunga mig igenom Othello tillsammans med Ellen, vilket jag måste rekomendera. Det var väldigt mycket roligare än att läsa osv.

På ett trevligt hål fixade jag och Julia även en drinklista till lördag så nu vet vi exakt vad vi behöver handla in och hur mycket av varje, sedan blev vi bara ännu mer tagg. Jag gick också och hetsköpte lösögonfransar efter skolan. Nej, inte en hel rad denna gång, nu blev det sånna där småbuntar som man lägger ovanpå ögoonfransarna och lixom klistrar ihop dem med varandra. Nu känner jag dock att jag är fullbordad, inga mer köp inför denna så omtalade lördag. Nu får det fan räcka, tack.


Lena kom just hit och visade sin nygjorda tatuering! Fett snygg blev det. Tack och hej!

Inga kommentarer: