23 november 2009

Hallådär,

Dagen började förvånanvsvärt bra idag, lite balett och improvisation med Helena och de andra chickzen. Den var helt okej fram tills jag kom in en halvtimma sent på kvällsbalettlen p.ga. ett tråkigt möte. Jag skojar inte då jag säger att all min luft gick ur mig. Jag tror aldrig det har gått så dåligt som det gjorde idag, och måndagar brukar vanligtvis gå nog dåligt som ni alla vet.

Helgen har tack och lov i alla fall varit väldigt mysig. I fredags åkte jag + några andra fett häftiga brudar till Fernanda och myste ordentligt. I lördags börhade kvällen i en bil med Lena och slutade på Allstar med "Alviks damlag". Det var en kväll utöver de vanliga men helt okej ändå. Var väldigt nykter, väldigt trött och väldigt obekväm i mitt linne meeeeeen man kan ju inte få allt alla gånger.

Nu ska jag skjuta mig själv lite över det jag har kvar att plugga, sen ska jag återuppliva mig lite för att belöna mig över det jag faktiskt HAR pluggat idag. Medeltiden!

So what if it hurts me,
So what if I break down?

Inga kommentarer: