14 november 2009

En typisk helg?

Lördageftermiddag, snart kväll. Klev upp 14 och har sedan dess legat i soffan, duschat och ätit. Ingenting viktigt med andra ord. Ska snart börja åka till Amanda Boman långt borta där ni vet. Där ska vi äta tacopaj och myza som det oftast brukar bli. Det lilla tråkiga i denna situation är att jag börjar jobba tio fucking noll noll imorgonbitti. Ingen vila här inte. Har inte ens förberett ännu, vilket jag lovade mina elever att göra. Kuk.

Igår blev det lite Kaelino, lite Cleo och lite Julia. Väldigt trevligt till en början men sedan då jag insåg att jag slösade mina sista hundra kronor på inträdet till cleo blev jag less hästpojke och travade till matstället för att tjura. Linnea kom och sov hos mig och sedan dess har det bara gått utför. Sen vi vaknade alltså, det är ju fett nice att sova som alla vet.

Nu ska jag ta på brillorna, kläderna och sedan leka cool.

Inga kommentarer: