13 december 2009

KUHI-rappen klar

Tidigare i veckan åt jag godis i mängder för att trösta mig själv mot den äckliga kukrapporten. Nu när den är klar, äter jag för att fira. Jag tror inte det har gått en dag de två senaste veckorna utan att jag har ätit sånt där jobbigt godis. Illa Amanda, dags att börja tänka på beachen -10. Den närmar sig, på riktigt.

I veckan är det verkligen sista rycket som gäller. Ska titta på dansfilm imorgon på första lektionen, lika med sova. Efter skolan måste jag städa mitt rum, det ser verkligen FÖRjävligt ut. Funderar på att möblera om och verkligen skriva upp vad jag ska inhandla. Är inte fullt lika snabb som Ellen på att fixa mitt rum. På tal om det kanske jag ska våldgästa henne och titta på hennes nya walk in-closet också. Fusk. Ska nog gå in i den och stanna där. Tälta.

Nu, The holiday. Älskar den.

Inga kommentarer: