18 december 2009

Ensam på en fredag

Det verkar som att jag är den enda som inte är på cleo ikväll, otroligt nog. Det har varit en del helger som tillbringats där eller på andra festliga ställen nu ett tag men jag kan berätta att jag inte ägnat mig åt någonting ens liknande på 2 hela veckor. Sist var purpluenight, vilket var ett lyckat festande. Nästa gång kommer bli på Grace, 25 december. Detta innebär att jag måste fixa snygga (!) kläder som jag vågar gå ut i. Jobbigt läge, dyrt läge.

IDAG ägde äntligen julföreställningen rum på Lillan. Fruktansvärt rolig avslutning på terminens alla timmar i danssalarna. Den lite tråkigare sanninen är dock att Johanna älskade Hennix slutar, puss på dig. Vilken kvinna, blir nästan lite smått tårögd av tanken.

Nu började visst Eurotrip på 5an. Score, vilken hemmakväll!

1 kommentar:

L sa...

you were awesome!