10 december 2009

Mycket att göra på så lite tid.

Har suttit sedan 21.30 med rapporten. Kommit en bit på vägen men har en hel del kvar. Jag känner att jag inte riktigt vet om allt jag tar med är nödvändig fakta. Måste be mor läsa igenom det och klaga på allt jag gjort fel innan jag lämnar in den. Fan vad jag längtar tills jag ska lämna in den.

Dagen till ära har jag spenderat tillsammans med Linnea på Roya. Vi började planera vår vaccination som kommer ske nu på fredag. Historian om hennes pappas visit i Kyrkans hus under vaccinationstagningen gjorde mig på riktigt lite rädd så det är riktigt tur att vi är två stycken som går dit tillsammans.

Har också hunnit träna och sånt där skit men det är verkligen inte det viktigaste, ingen bryr sig. Imorgon blir det fortsatt hetsskrivning på rappen och troligtvis en sjukskrivning från skolan p.ga. stressrelaterade anledningar. Åker kanske ut till min kära hemby för att verkligen känna lugnet under pluggningen.

1 kommentar:

linneaaaa sa...

haha, lyckligtvis var han inte i kyrkans hus utan på jobbet. :D