5 december 2009

Kraschbombang

Vår dator kraschade i onsdags så jag har varit väldigt utanför i några dagar känner jag. Nu har mor min tagit hem sin jobbdator så jag är än en gång frälst!

Det senaste dagarna har jag hunnit med endel, typ. Skolan går fort fram och vi har en kukig (ursäkta) rapport att skriva til nästa tisdag som jag verkligen måste komma igång med på riktigt nu. Har hittat all fakta, det är bara dags att sammanställa allt. (Ellen, jag vill inte att du skriver en kommentar nu om att du är klar, då får jag panik ;>)

Igår var jag tillsammans med Henny och andra på Cleo, purplenight var temat så jag körde på lila leggins, fett coolt. Ellaah?

Avslutningsvis måste jag berätta om mitt senaste inköp, en blå/grå flanellskjorta. Hjärtan och mycket kärlek till den!

Inga kommentarer: