1 oktober 2009

Orienteringsdagen

1a oktober. Fan så sorgligt. Jag blir bara mer och mer deppig idag alltså, detta är inte bra. Lika att gå och sova egentligen men det ids jag inte heller, för tråkigt.

Orienteringsdagen gick ganska smärtfritt förbi tillsammans med Ellen och Frida. Goda medlöpare måste jag säga, vilket samarbete. Det tråkigaste var att bussen hem kom 30 min. för sent. Plus att den elaka busschaffören körde fort utav bara helvete, jag trodde vi skulle dö. Tur nog gjorde vi inte det och tog oss hem safe.

Har också hunnit göra klart alla historiafittfrågor och tränat under dagen. Jo, tvättat min gosetröja. Nu har jag duschat, ska tjilla hårt med min musik och sedan sova gott. Måste läsa i helgen. Koreografera och plugga körkort också, åhnej.

Men vi börjar med Plannja basket imorgon :)

Inga kommentarer: