16 oktober 2009

Tiden går snabbt

Fredag, igen. Veckorna går så snabbt. Nyss var det "om bara fyra veckor är det höstlov!" och nu är det bara nästa vecka kvar. Känns mycket mycket skönt. Det som är mindre skönt är att jag har skjutit upp på nästan alla läxor denna vecka. Okej, matten har jag kommit riktigt bra ikapp i men engelskaboken har jag i-i-iiinte läst 5 kapitel i, inte till på måndag heller. Jag har banne mig inte ens lånat en. Anatomiprovet har jag inte heller skrivit, kill me. Meeen det tar jag sen.

I helgen ska jag softa och träna lite. Har mina ta-igen-träningar redan imorgon så det blir inget sova ut denna helg heller. Egentligen är jag inte särskillt brydd med tanke på ledigheten som sakta närmar sig. Ska också åka till Sebastian, redan ikväll faktiskt. Och även umgås med Ellenbabe, Jenniii och Majset imorgonkväll.

Ska inleda hela helgen med att äta tacos och hoppas på att få se Idol sen.

Inga kommentarer: