2 oktober 2009

Ett hallelujah-moment

Ä-ä-ä-äääääntligen är det fredag. Som jag har längtat. Jag är verkligen helt slut i kroppen efter denna häktiska vecka så jag tror jag måste säga att just denna stund är lite av ett hallelujah-moment.

Kvällen ska gå i basketens tecken. Ska som sagt på Plannjas andra match för säsongen. Ska givetvis titta på basket (eller?) men största anledningen till att jag ska dit är p.ga. Anna och Johanna, stjärnorna i pride. Mitt pride. Gamla. Nya. Hann det ens bli mitt? En och annan spaning blir det nog också, riiiight Elin?

Efter det ska jag äntligen vara med Frida, det går ofta trögt när vi planerar saker och ting men om hon skulle våga ställa in det idag tror jag att jag bryter hennes fingrar igen, okaj?

Nu ska jag boka 6 stycken biljetter till FAME som har premiär nästa fredag och sedan måste jag napa. Inte powernapa, det går för fort.

Inga kommentarer: