21 oktober 2009

Ett snabbt hej innan jag går vidare

Hej jag heter Amanda, jag kan vara den mest värdelösa bloggaren i världen. Just nu alltså. I vanliga fall vet vi alla att jag är kung. Detta beror i alla fall i högsta grad på att jag inte har något eget liv för tillfället. Det är plugg, träning, rep. inför föreställningar, körlektioner och undervisningar. Jag längtar verkligen till då jag får ta det lite lugnt igen. Var tog den tiden vägen?

Egentligen måste jag plugga prick nu också, har matteprov och svenskainlämning till imorgon och anatomiprov på fredag. Illa. Men jag känner att jag orkar verkligen inte. Svenskan kan jag göra under historiatimmarna imorgon och matten ska jag kika på nu, snart. Spotify fungerar ju ändå inte så varför sitta vid datorn. La-a-a-aaaame.

I helgen går planeran mot Cleo. Promoe kommer ju och jag ska dit med mycket fint sällskap! Hoppas på en fin kväll. I övrigt ska jag träna i helgen, fortbildning på g osv.

Men nu, matteboken var är du?

1 kommentar:

Anna sa...

ÅH missar jag fortbildning..!? :'(