25 oktober 2009

Fredag till söndag

Jag kör typ också en uppdatering på vad som hänt sedan i torsdags då. Håll i er, det är inte att leka med okej.

Fredag: Hetsade i skolan till 17.00, hade ännu en underbar förfest med fantastiska tjejer för att sedan dra åt lite olika håll, jag på cleo. Dansade, träffade folk och hade allmänt trevligt tills mina fötter avled och jag gick tillsammans med Lena hem utan jacka och gnällde över mina skor.

Lördag: Vaknade för att åka och träna. Hej bara, 3 h träning sådär mitt i allt, det var mycket underhållande och jag ville bara ta stryptag om mig själv innan jag var färdig, så jobbigt var det. Då jag kom hem väntade troget Sebastian på mig och vi käkade pizza vid matbordet, surprise. Somnade 21.00 och vaknade 10.00 imorse.

Söndag: Ställde om klockan och vilade lite till, åkte och tränade 14.00, kom hem 19.00, hoppade över sista träningen p.ga. förkylningen som jag ej får införskaffa. Köpte då godis och åkte till Lena och Johan. Nu är jag här och har ju tittat klart på Slumdog millionaire, snart dags för He's just not that in to you.

Ska löpa , såg att Ellen bad mig ringa för 5 timmar sedan.

Inga kommentarer: