14 oktober 2009

Dagens piteåresa

Jag ska, för en gångs skull, gå och sova före klockan 23.00. Jag känner att det är dags att börja skärpa mig så jag inte är så fruktansvärt trött på dagarna. Jag har en viss tendens att fastna mycket bra på bild då jag sover nämligen.

I Piteå tidigare idag var det opera i drygt 2 h. Det var kanske det mest fruktansvärda jag har varit med om, även där somnade jag några gånger. Det var den tråkigaste handlingen jag varit med om på länge, huvva. Det var väldigt skönt att komma hem och få mig lite välbehövlig middag.

Imorgon slutar jag 14.00 istället för 16.10. In your face allihopa, smaka på den lixom. Jag hoppas på att Ellen vill umgås med mig efter skolan, fick inget svar tidigare idag så jag tog det som ett lite undermedvetet ja. Vill du det Ellenbabe?

1 kommentar:

Ellen sa...

jag ville inte, men tyvärr så släpade du ju hit mig så