6 oktober 2009

Skolan är verkligen livet

Phew, jag har just pluggat alla glosor och grammatiken som är till provet imorgon. Bocka av det, done. Nu måste jag bara verkligen hets(!)läsa boken och räkna lite matte. Ska sedan be någon som läst Historia A hjälpa mig med en fittig tidsaxel över Roms historia.

Ska sova alldeles snart, klockan är 23.00 och jag börjar 09.50 imorgon, det är värt en applåd. Detta betyder att jag kommer få sova 2 h längre än vanligt, vilket är bra. Det behövs på onsdagar, sådär mitt i veckan. Och på tal om veckan så kommer jag från och med nästa vecka har en till inlags lektion (Rytmik med dans) fredagar 15.00-17.00. Slutar alltså 17.00 istället för 12.30. Mmm, älska. Not. Men det är bara 50 p, och med veldigt snela hestar så kämpa kämpa kämpa, Amanda. Skolka inte...

Nu ska jag tagga inför morgondagen, natti.

1 kommentar:

L sa...

kämpa, du är duktig (: