13 oktober 2009

Mjölksyra i benen

Tydligen ska es2orna till Piteå imorgon, igen. Vi ska titta på opera, fan vad jag längtar. Eller? Tror bestämt att några ska tjuvas och gå på stora staden Piteå istället. Tänkte ta med mig mina 65 kronor och verkligen fethandla. Eller tänkte jag det?

Dagen har varit skön men ack så plågsam. Pluggade ikapp 3 veckors matte som jag låg efter i, score. Övningskörde också med Bitte the one and only, det gick sämre än sist fan. Hur lyckas jag med det? Sjukt jobbigt att jag utvecklas bakåt, typ invecklas. Har också tränat på kvällskvisten, street och afrikanskt. Började smårepa lite med Elin och Ruth inför uppträdandet. Hehehhe , benmusklerna sa ifrån och jag fick fetaste mjölksyran. Och jag ska dansa det på scen, i 4 minuter. Dags att ta mig några löparrundor.

Nu ska jag snart sova, känner att huvudvärken är på väg så det är nog dags. Ska blåsa håret först bara.

1 kommentar:

linnea sa...

jag har inga pengar på mobilen och därför har jag varit segsvarad! :D meeen det är lugnt iaf :D vi hittar på något i helgen tycker jag, eller huuur?