27 oktober 2009

Afrikanska sömnsjukan?

Jag vill tacka Linnea, som nu gett mig mardrömmar och misstankar om den afrikanska sömnsjukan. Jag har klara minnen av en elev på Bergskolan som hade denna sjukdom under ett helt läsår och nej, jag vill inte genomlida det själv. Tur att jag känner mig hyfsat pigg idag då! Score.

Sitter just nu och väntar på att Sebbe ska komma, han slutade träna 20.00 men har nog gått vilse på vägen hit. Tror ärligt talat inte det tar 50 minuter att gå från Pontushallen och hit. Borde kanske anmäla honom saknad snart.

Imorgon har jag körlektion och då jag tänker på det kommer denna tanke: "jag måste börja plugga teorin på allvar nu". Trots detta gör jag inte det, varför ska jag gå omkring och ha ångest över det och veta att den släpper om jag bara börjar göra lite frågor varje dag istället för att bara plugga lite?

På fredag är det fest som sagt, igen. Jobbigt, typ.

Inga kommentarer: