11 oktober 2009

Lugn och fin helg

Helgen har varit skön, jag är som småälskar helg. I fredags började det med att Lena kom och skulle titta på Idol med mig, jag somnade så hon fick se allt själv. Det slutade sedan med att Ellen, Agnes, Elin och Frida somnade och sov tills morgonen kom. Ellen placerade då en kompistandborste här så att hon kan känna sig lite mer hemma, mysig hon är.

Lördagen började segt och jag var sjukt trött. Orkade typ inte leva, så jag gjorde det inte. Åkte på kvällen till Sebastian men han vägrade vara kvar hos sig så vi åkte tillbaks till stan och köpte glass och chips. Det var ju gott måste jag säga. Somnade typ efter sängdags och vaknade av att min bror cp-ringde mig verklige hela morgonen.

Nu borde jag egentligen vara klar med anatomiplugget, ligga i sängen och sova som aldrig förr, men det gör jag inte. Som ni kanske märker. Jag började titta på anatomin men det gick verkligen åt helvete så jag la ner och bestämde mig för att sjukskriva mig på den lektionen. Mamma tyckte det var onödigt, men hon är ju en förälder HallååÅÅ.

Inga kommentarer: