30 september 2009

Tjuvade ett underbart tidsfördriv

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, jag ser honom dagligen men pratar inte med honom.
Har du sett din bästa vän gråta? Det tror jag att jag har. Eller
Vem smsade du med senst? Min mamma
Vilken var den sista musikvideo du såg på? Beyonce - Single ladies kan det ha varit.
Äger du en iPod? Nej, du kan få köpa en till mig?
Kan du vissla? Jovars
Vilka städer har du bott i? Luleå och.. Luleå?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Haha, det var typ då jag, Lena och hennes vänner åkte till Alviksträk för någon helg sedan.
Äger du några band t-shirts? Nepp
Vilket band/artist skulle du vilja se live? Kings of leon, Regina Spektor, The Killers, Coldplay, U2.
Hur bra är din syn? Fett bra, även i mörker. Äter mycket morötter
Var är dina syskon just nu? Packar till hans Göteborgsresa typ. Eller tjillar. Kanske jobbar.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Hahaha, ingen får veta. Ellen vet.
Vem ringde dig senast? Det tråkigaste är att jag inte minns.
Vilken tid gick du upp imorse? 07.45
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Ja, det går bra. Nästa tisdag, typ 15?"
Vilken var den senaste boken du läste? Mig äger ingen läser jag just prick nu.
Vem är den senaste kändisen du tog på? Michael Jackson, jag hittade hans kista.
Vad finns i din bakficka? Ingenting, det finns inga.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Hade väl just somnat typ.