15 september 2009

Mat i stora lass

Min dag har handlat om mat typ. Jag har inte ätit så särskillt stora mängder mat men fler gånger än vanligt och tanken av mat har alltid funnits där på något sätt. Jag har bara gått och väntat på att få äta, mest hela tiden faktiskt.

Innan min teorikurs 16.30 ska jag faktiskt hinna äta en gång till, och kanske sova någon minut, jag är trött idag. Det är tur att tisdagar är korta skoldagar, annars hade jag troligtvis inte klarat mig. Är ofta trött på tisdagar. Ska hinna träna senare också, eftersom det inte blev någon balett igår heller. Kände att jag bara ville avlida då jag tänkte på träning just då jag skulle åka, så jag gick på en promenad med Ellen istället. Det händer inte ofta, men när det väl händer antar jag att det är nödvändigt.

Det är, avslutningsvis, tokigt hur allt partyliv bara smäller upp i mitt ansikte mitt i allt. Har inte så mycket som tänkt en tanke åt festande sedan Linnea fyllde år (26e augusti) och nu händer det grejer både fredag och lördag de två kommande helgerna. VARFÖR händer allt roligt samtidigt?

Nu ska jag slänga in mat i mikron, mums.

Inga kommentarer: