28 september 2009

Löpte till skolan imorse

Det är måndag, igen. Var så fruktansvärt trött igårkväll att jag inte riktigt visste vad jag skulle ta mig till på sista träningen. Ändå somnade jag inte förrens fan vet när. Tur som jag ibland har hade jag sovmorgon till 12.30 idag så det var ju guld värt att få en extra sovmorgon om man så säger. Tjillade på rätt hårt hela morgonen och tog god tid på mig. Klockan 12.20 kom jag på att jag har lånat ut min cykel så den kunde jag inte använda. Dags att löpa tänkte jag och påbörjade min färd mot skolan. Kom i tid ändå, tack gode gud. Jag ogillar att komma för sent.

Funderar verkligen på att ta ett powernap innan cykeln kommer tillbaks och innan träningen börjar. Dock måste jag skriva en förbannad argumenterande text till onsdag. Why? Why me?

Inga kommentarer: