23 september 2009

Tröstshopping

Kort skoldag idag. En lektion med läxförhör osv. Trotsade dansen och gick på stan och tröstshoppade till fredag. Det blev en svart very nice kjol från H&M och ett par brillor från BIKBOK. Vet dock inte om bikbokinköpet passar till outfiten men det var ett tröstinköp utan anledning bara. Frida sa att jag var fin i dem så vad skulle jag göra?

Idag är också dagen med d. Vi har typ inga läxor eller plugg att ta tag i. Det är ju helt sjukt. Okej, jag borde läsa lite på min bok och kanske börja skriva debattartikeln som ska vara klar nästa vecka. Och plugga teori, men det är sånna där grejer som är lite längre bort. Typ. Därför ska jag i alla fall bara äta gomiddag med mamma och mysa innan jag ska och träna.

1 kommentar:

linnea sa...

åh vad kul med brillor! är taggad på att se dem live, in action! ;>