24 september 2009

Tankar om fredag

Den sjukaste dagen är över för denna vecka. Perfekt, bara bra blickar när jag ser frammåt. Imorgon är det äntligen fredag, vilket innebär CLEO för hela slanten. Jag ska tillsammans med ett helt gäng härliga tjejer (nu låter det som ett fotbollslag som peppar inför en match) ha ett förparty i mitt lilla hem, nära och bra. Före förfesten ska Amanda Boman, Ellen och Linnea komma hit och äta middag med mig + fixin'. Det blir en hel del kycklingklubbor, couscoussallad och musik vill jag lova så var beredd moder, fly fältet så fort du kan.

Det enda jag oroar mig för nu är om jag ska fixa mig ett förköp eller inte. Det är tydligen slut på Quality hotel sedan några dagar. Jag la just ett bud på en biljett som var utannonserad på fejjan men vi får väl se om det blir värt det i slutändan. Jag är desperat efter att få en säker plats på dansgolvet som ni märker. Om det av någon anledning blir så att jag ellr vi inte kommer in, är hela min kväll förstörd. Vad är det tänkt man ska göra då? Gå till fskekyrkan där de 10 outsidersarna som inte kom in på cleo sitter och lyssna på Lazee?

2 kommentarer:

Olivia sa...

Du är så kool Amanda! Vi ses på cleo. men jag dansar aldrig onykter. det är bara skämmigt.

Anonym sa...

adda mig friday_93@hotmail.com gumzziii