3 september 2009

Jag är kär i apelsiner

Färdigduschad och klar för sängen. Känner att jag bara måste läsa lite bloggar och torka mitt hår innan sängen kallar. Plus att jag äter apelsin. Ska jag berätta hur länge sedan det var jag åt apelsin? Jo, det var så länge sedan att jag inte ens minns det. Jag som verkligen ä-ä-äääälskar apelsiner. Nu ska det bli ändring på det, sommaren har inte varit bra för oss apelsinätare.

Sista tidiga morgonen imorgon. Sedan ska jag sova som ett cp hela helgen. Kommer med säkerhet vara en hel del nervös inför söndagens lektioner också. Borde egentligen förbereda mig lite mer men det är som lite svårt utan musiken, som Annabanan har.

I helgen har jag bestämt att jag faktiskt ska försöka ta lite bilder så vem vet, det kanske blir en eller annan vacker syn här snart. Men jag lovar ingenting, som vanligt.

Inga kommentarer: